Browsed by
Tag: mārketings

Dabisks lauku šarms ar koka kastu stendiem

Dabisks lauku šarms ar koka kastu stendiem

Šis raksts ir latvianfashion.lv lasītājiem, kas vēlas sekot līdzi ietekmīgākajām reklāmas, merčendaizinga un zīmola atpazīstamības tendencēm. Tas ir par rustikālā šarma atdzimšanu mūsdienu mazumtirdzniecībā. Konkrētāk, mēs pētām, cik pievilcīgi ir koka kastu stendi maiznīcās un kā tie var uzlabot jūsu zīmolu. Varētu minēt ka tikpat ietekmīgi ir arī led digitālie displeji. Nostalģijas sajūta ar koka kastu stendiem Laikmetā, kad dominē modernisms, arvien vairāk pieaug vēlme atjaunot saikni ar pagātnes vienkāršību. Koka kastu stendi maiznīcās atspoguļo šo vēlmi, piedāvājot nostalģijas garšu,…

Read More Read More

Kredīts modeles karjeras uzsākšanai ārzemēs

Kredīts modeles karjeras uzsākšanai ārzemēs

Dodoties dzīvot un strādāt uz ārzemēm, mēs pakļaujam sevi zināmiem riskiem, jo dzīves uzsākšana jaunā vietā ir pilna izaicinājumiem. Krāšņajā, bet vienlaikus izaicinošajā modes pasaulē uzsākt modeļa karjeru ārzemēs ir sapnis, ko daudzi vēlas sasniegt. Vairums cilvēku dodas uz ārzemēm iepriekš sagatavojoties, atrodot darbu, dzīvesvietu un paziņas, lai iekārtošanās jaunajā vietā būtu mazāk riskanta. Taču arī šādos gadījumos ne vienmēr precīzi spējam saplānot savas finanses, pierast pie jaunajām augstākām izmaksām un saplānot tēriņus līdz pirmajiem stabilajiem ienākumiem. Bieži vien ir…

Read More Read More

Mode kā bizness

Mode kā bizness

Latvijas modes nozares, uzņēmēju un valdības pārstāvji diskutēs par modes attīstības priekšnoteikumiem, nepieciešamajiem rīcības soļiem, lai veicinātu modes kā biznesa nozares attīstību. Diskusiju “Mode kā bizness” rīko Latvijas Modes palāta, Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera, i/c Sky&More, šī gada 17.martā, plkst. 16:00 – 18:00, modes nedēļas nogales Riga Fashion Mood ietvaros, i/c Sky&More, Duntes ielā 19a. Pirms diviem gadiem Latvijas Modes fonds pirmo reizi aicināja vienkopus Latvijas modes industrijas dalībniekus, valdības pārstāvjus, uzņēmējus, lai veicinātu modes biznesa attīstību. Divu gadu laikā sasniegti vairāki…

Read More Read More